១.ចេះស្រាវជ្រាវទីផ្សារ: រើសផលិតផលសេវាកម្មរបស់ដៃគូរប្រជែងដែលល្អចំនួន១០ក្នុងតំបន់ដែលចង់បើកអាជីវកម្មហើយរើស៣ដែលល្អបំផុតដើម្បីយើងធ្វើផលិតផលសេវាកមកមយើងឲ្យល្អដាច់គេ
២.រើសទីតាំងល្អ: មានសេដ្ឋកិច្ច ទីប្រជុំជន តំបន់ផ្សារដែលជាទីតាំងងាយស្រួលរកលក់និងងាយស្រួលអតិថិជនទិញផងដែរ
៣.មានផែនការល្អ:មានយុទ្ធសាស្រ្តអាជីវកម្មក្នុងការដណ្ដើមយកទីផ្សារ
៤.ចេះគ្រប់គ្រង:ធ្វើប៉ូលលីសស៉ី ប្រូសិតឌ្យើ ស្រ្តាក់ឆើ ហ្លេតហ្វម ប្រូសេសកាងារ រ៉ូលចប មនស៉ីសស្ទឹមជាដើម
៥.មានចំណេះដឹងហិរញ្ញវត្ថុ:គ្រប់គ្រងចំណូល ចំណាយ បញ្ជីសាពើភ័ណ្ឌ(ស្តុក) បង្វិលសាច់ប្រាក់ មានគណនេយ្យភាព បញ្ជីស្នាមច្បាស់លាស់
៦.ពង្រឹងខ្លួនឲ្យរឹងមាំ:ធ្វើការរៀបចំការងារជាប្រព័ន្ធ
៧.ប្រូសិនឲ្យគេស្គាល់:មាន៤
-ផើសូនលប្រូម៉ូសិន:រៀបចំក្រុមលក់មានជំនាញវិជ្ចាជីវះលក់ប្រូម៉ូសិនអោយអតិថិជនបានស្គាល់
-សេលប្រូម៉ូសិន:ធ្វើប្រូសិនទិញមួយថែមមួយ បញ្ជុះ ៥០% ក្នុងឲកាសបុណ្យនានា ឆិកអ៉ីនបញ្ចុះ៥% ធ្វើមិមបើកាត វីអាតភីកាត
-អេដវើថាយប្រូម៉ូសិន:ផ្សាយវិទ្យុ ទូរទស្សន៍ ផ្ទាំងប៉ានូ បិទផុសថើតាមកង់បី តាំងតាមកម្មវិធីនានា តានសូសលមីឌៀ ហ្វដកបុក វេបសាយ.......
-ផាប់លិកស៉ីតធី: ធ្វើជាវាក្មិនចែករំលែកជោគជ័យប្រម៉ូតអាជីវកម្មខ្លួនឲ្យមនុស្សទូទៅបានស្គាល់ យល់ថាល្អ ហើយជួយទិញ
ដកស្រង់ចេញពី: CEO.Rabith
0 comments:
Post a Comment